EL PRIMER QUE VAM FER VA SER UNA NOVA COMPTE DE CORREU ELECTRÒNIC GMAIL JA QUE ÉS NECESSARI PER OBRIR UN BLOG. LA VERITAT ÉS QUE ERA UNA TASCA FÀCIL PERÒ PER A MI VA SER TOT UN REPTE.VAIG ESTAR UNS VINT MINUTS PER TROBAR UN NOM D'USUARI DISPONIBLE. LA CLASSE VA TRANSCORRE NORMAL FINS QUE VAM HAVER DE CREAR UN BLOG. ELS MANUALS DIUEN QUE AMB POCS SEGONS POTS OBRIR OBRIR-NE UN, JO VAIG ESTAR-HI UNA ESTONA MÉS FINS QUE VAIG DECIDIR CONTINUAR A CASA I AQUÍ EM TENIU ELABORANT EL MEU BLOG PERSONAL.
Encara que sembli impossible, Internet també ha evolucionat amb els anys. Abans existien les web 1.0, on els visitants només podien llegir els continguts que l'autor o editor decidís penjar. Ara tot ha canviat i els cibertautes poden elaborar continguts i compartir-los gràcies a les web 2.o. Aquestes webs permeten l'interacció entre els usuaris i el desenvolupament de xarxes socials on puguin expresar-se i opinar. Aquestes webs faciliten la creació de noves activitats d'aprenentatge id'avaluació.
Personalmet considero que tot canvi és bo per a nosaltres i molt útil però sempre amb un control ja que Internet és una xarxa molt gran i plena d'informació.
En l'àmbit educatiu aquestes webs permeten una interacció i comunicació entre professors i alumnes. Crec que aquesta és una bona manera per aconseguir un tracte més personalitzat.
Els blocs són espais personals on l'autor publica diferents continguts o entrades i les comparteix amb altres usuaris. Aquest espai permet comunicar-se i alhora compartir gustos i interessos.

EN AQUESTA IMATGE PODEM OBSERVAR ELS DIFERENTS MODELS D'ÚS DELS BLOCS I ENS EXPLICA LES SEVES RESPECTIVES FUNCIONS.